Oriëntatiedag bij Nimeto Utrecht

Een paar weken geleden ben ik naar de oriëntatiedag geweest van Nimeto Utrecht. Ik moest 2 oriëntatiedagen kiezen voor school. De eerste oriëntatiedag was bij Wellantcollege Houten , ik had de opleiding dier & zorg gekozen. Ik vond het een leuke oriëntatiedag, maar ik wil later niet iets met dieren doen.

De dag bij Nimeto

Ik kwam binnen in het gebouw en ik moest wachten in de aula tot iemand ons kwam halen. Daarna gingen we met iedereen naar een groot lokaal, we kregen daar informatie over alle opleidingen. We kregen ook een beetje te horen over  de school. Daarna gingen de kinderen die voor de opleiding restauratie & decoratie hadden gekozen naar een lokaal. We kregen20160417_111958 eerst uitleg over de opleiding. Ze gaan bijvoorbeeld leren hoe je steensoorten schildert en soms hebben ze een project in het buitenland. Daarna gingen we aantasting van brons op een gips beeldje schilderen (zie afbeelding). We kregen ook nog een paar opdrachten van 1e en 2e jaars te zien.

Ik vond het een leuke school. De sfeer is ook heel chill. Ik heb me al aangemeld voor de opleiding. Ze zeiden dat de opleiding heel snel vol zit. Een paar dagen geleden kreeg ik een brief en daarin stond dat ik rond eind dit jaar, begin volgend jaar mijn intake gesprek zou hebben en dat ze de precieze datum een paar weken daarvoor zouden sturen.

Plaats een reactie